Fiskalizacija za uslužne djelatnosti osigurava transparentno poslovanje i automatsku izradu fiskalnih računa, poboljšavajući uslugu i sukladnost s poreznim zakonima.
Nudimo povoljne uvjete kako bismo osigurali ekonomičnost za naše klijente.
Nudimo usluge bez ugovorne obveze, prilagođene vašim potrebama.
Rad bez problema s našom podrškom dostupnom putem e-maila i telefona.
Naše POS rješenje temelji se na jednostavnoj kombinaciji tehnologije koja uključuje tri ključne komponente:
Izvještaji čine Vašu poslovnu dokumentaciju preglednom i praktičnom u cilju profitabilnijeg poslovanja i povećanja prodaje
Izvještaji se mogu ispisati na A4, ili POS printeru, a mogu se i eksportirati.
Naš sustav omogućuje vam automatsko slanje izvještaja na e-mail adresu knjigovodstvenog ureda.
Administracija programa (eng. Back Office) omogućuje pristup financijskim pregledima, pregledima prodaje i analizi učinkovitosti zaposlenika.
Web pristup ili udaljeni pristup blagajni omogućava vam pristup backoffice-u programa bez obzira gdje se nalazite. Možete jednostavno upravljati svojim poslovnim operacijama, pregledavati izvještaje i obavljati administrativne zadatke kako biste ostali povezani sa svojim poslovanjem u bilo kojem trenutku.
Neka vam naša mobilna aplikacija pruži potpuni uvid u poslovanje – gdje god se nalazili. S jednostavnošću pregledajte izvještaje, pristupajte ključnim informacijama i upravljajte svojim poslovanjem putem mobilnog uređaja, omogućavajući vam da budete u toku s vašim poslovnim rezultatima kad god to poželite.
*PDV uključen u cijenu
Stojimo vam na raspolaganju! Kontaktirajte nas i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.
PELION d.o.o.
Ulica Brezine 3K
49244 Stubičke Toplice
OIB 51408936958
Copyright © 2024 Pelion d.o.o.