Trgovačke, proizvodne i ostale djelatnosti

Sustav prilagođen za robno-materijalno poslovanje, rad pekarnica i mesnica te ostalih trgovačkih i proizvodnih djelatnosti 

Djelatnosti kojima je prilagođen sustav

Trgovina

Proizvodnja

Pekarnice

Mesnice

Mogućnosti POS blagajne

Prateća dokumentacija

Robno-materijalno poslovanje

Dnevni, tjedni i mjesečni izvještaji

Online upravljanje

Integracije

Značajke naše fiskalne blagajne

POS blagajna

Naše POS rješenje temelji se na jednostavnoj kombinaciji tehnologije koja uključuje tri ključne komponente:

  • Računalo je mjesto gdje je instalirana aplikacija u kojoj se izvršavaju svi procesi i transakcije, omogućavajući vam praćenje prodaje, izradu računa i ostale procese.
  • POS pisač za račune omogućava vam ispis fiskalnih računa za Vaše kupce.
  • Sigurnosna kopija podataka (eng. Backup) povezana s računalom kako bi svi podaci bili sigurno pohranjeni i dostupni za analizu i izvještavanje.

Izdavanje Računa

  • Izdavanje fiskaliziranog računa je postupak stvaranja službenog i zakonito priznatog dokumenta koji potvrđuje kupovinu i transakciju, sadrži sve potrebne informacije te osigurava poštivanje poreznih zakona i propisa.
  • Izdavanje R-1 fiskaliziranog računa ili R-1 transakcijskog računa u obliku A4 (personalizirani izgled).
  • Izrada i slanje e-računa.

Izvještaji

Izvještaji čine Vašu poslovnu dokumentaciju preglednom i praktičnom u cilju profitabilnijeg poslovanja i povećanja prodaje

  • Analiza dnevnih, tjednih ili mjesečnih prometa
  • Knjiga IRA (izlaznih računa)
  • Knjiga prometa
  • Evidencija dobavljača i troškova
  • Robno materijalno knjigovodstvo

 

Izvještaji se mogu ispisati na A4, ili POS printeru, a mogu se i eksportirati. 

Naš sustav omogućuje vam automatsko slanje izvještaja na e-mail adresu knjigovodstvenog ureda.

Administracija

Administracija programa (eng. Back Office) omogućuje pristup financijskim pregledima, pregledima prodaje i analizi učinkovitosti zaposlenika.

 

Web pristup ili udaljeni pristup blagajni omogućava vam pristup backoffice-u programa bez obzira gdje se nalazite. Možete jednostavno upravljati svojim poslovnim operacijama, pregledavati izvještaje i obavljati administrativne zadatke kako biste ostali povezani sa svojim poslovanjem u bilo kojem trenutku.

Mobilna aplikacija

Neka vam naša mobilna aplikacija pruži potpuni uvid u poslovanje – gdje god se nalazili. S jednostavnošću pregledajte izvještaje, pristupajte ključnim informacijama i upravljajte svojim poslovanjem putem mobilnog uređaja, omogućavajući vam da budete u toku s vašim poslovnim rezultatima kad god to poželite.

Cjenik

OSNOVNI PAKET

*PDV uključen u cijenu

20 / Mjesečno
  • Izdavanje fiskalnih računa
  • Organizacija upravljanja
  • Organizacija proizvoda
  • Skladišno poslovanje
  • Dnevni, tjedni i mjesečni izvještaji
  • Online upravljanje
  • Integracije sustava
  • Besplatna korisnička podrška (telefon + mail)

PERSONALIZIRANI PAKET

Cijena prema dogovoru
  • Osnovni paket
  • Dodatni specifični zahtjevi korisnika

NAJAM BLAGAJNE

*PDV uključen u cijenu

već od € 70
  • ovisno o duljini trajanja manifestacije
  • Cijena uključuje:
  • Računalo
  • POS pisač
  • POS ladica za novac
  • PELION POS sustav za fiskalizaciju
  • Unos artikala i priprema blagajne za rad

Često postavljena pitanja

Naša cjenovna struktura za fiskalne blagajne uključuje mjesečnu naknadu u iznosu od 20,00 EUR sa uključenim PDV-om.U cijenu su uključene mjesečne nadogradnje programa.
Prvi korak je da nam pošaljete Vaše podatke putem e-maila na info@pelion.hr ili nas nazovete na + 385 95 817 5348 i u svega nekoliko koraka provedemo postupak postavljanja Vaše blagajne. Isporuka je u roku 2 radna dana.
Ne. Ugovorna obaveza za korištenje programa ne postoji.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Kontaktirajte nas!

Stojimo vam na raspolaganju! Kontaktirajte nas i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.

PELION d.o.o.
Ulica Brezina 3K
49244 Stubičke Toplice
OIB 51408936958

Copyright © 2024 Pelion d.o.o.