Ugostiteljstvo

PELION POS je kompletno fiskalno rješenje za Vaš ugostiteljski objekat. Omogućuje jednostavan, brz i efikasan rad te odličnu organzaciju poslovanja

Mogućnosti POS blagajne

Izdavanje fiskalnih (R1) računa

Organizacija upravljanja

Organizacija proizvoda

Skladišno poslovanje

Organizacija računa

Dnevni, tjedni, mjesečni izvještaji

Online upravljenje

Brojne integracije

Značajke naše fiskalne blagajne

POS blagajna

Naše POS rješenje temelji se na jednostavnoj kombinaciji tehnologije koja uključuje tri ključne komponente:

  • Računalo je mjesto gdje je instalirana aplikacija u kojoj se izvršavaju svi procesi i transakcije, omogućavajući vam praćenje prodaje, izradu računa i ostale procese.
  • POS pisač za račune omogućava vam ispis fiskalnih računa za Vaše kupce.
  • Sigurnosna kopija podataka (eng. Backup) povezana s računalom kako bi svi podaci bili sigurno pohranjeni i dostupni za analizu i izvještavanje.

Izdavanje Računa

  • Izdavanje fiskaliziranog računa je postupak stvaranja službenog i zakonito priznatog dokumenta koji potvrđuje kupovinu i transakciju, sadrži sve potrebne informacije te osigurava poštivanje poreznih zakona i propisa.
  • Izdavanje R-1 fiskaliziranog računa ili R-1 transakcijskog računa u obliku A4 (personalizirani izgled).
  • Izrada i slanje e-računa.

Izvještaji

Izvještaji čine Vašu poslovnu dokumentaciju preglednom i praktičnom u cilju profitabilnijeg poslovanja i povećanja prodaje

  • Analiza dnevnih, tjednih ili mjesečnih prometa
  • Knjiga IRA (izlaznih računa)
  • Knjiga prometa
  • Evidencija dobavljača i troškova
  • Robno materijalno knjigovodstvo

 

Izvještaji se mogu ispisati na A4, ili POS printeru, a mogu se i eksportirati. 

Naš sustav omogućuje vam automatsko slanje izvještaja na e-mail adresu knjigovodstvenog ureda.

Administracija

Administracija programa (eng. Back Office) omogućuje pristup financijskim pregledima, pregledima prodaje i analizi učinkovitosti zaposlenika.

 

Web pristup ili udaljeni pristup blagajni omogućava vam pristup backoffice-u programa bez obzira gdje se nalazite. Možete jednostavno upravljati svojim poslovnim operacijama, pregledavati izvještaje i obavljati administrativne zadatke kako biste ostali povezani sa svojim poslovanjem u bilo kojem trenutku.

Mobilna aplikacija

Neka vam naša mobilna aplikacija pruži potpuni uvid u poslovanje – gdje god se nalazili. S jednostavnošću pregledajte izvještaje, pristupajte ključnim informacijama i upravljajte svojim poslovanjem putem mobilnog uređaja, omogućavajući vam da budete u toku s vašim poslovnim rezultatima kad god to poželite.

Cjenik

OSNOVNI PAKET

*PDV uključen u cijenu

20 / Mjesečno
  • Izdavanje fiskalnih računa
  • Organizacija upravljanja
  • Organizacija proizvoda
  • Skladišno poslovanje
  • Dnevni, tjedni i mjesečni izvještaji
  • Online upravljanje
  • Integracije sustava
  • Besplatna korisnička podrška (telefon + mail)

PERSONALIZIRANI PAKET

Cijena prema dogovoru
  • Osnovni paket
  • Dodatni specifični zahtjevi korisnika

NAJAM BLAGAJNE

*PDV uključen u cijenu

već od € 70
  • ovisno o duljini trajanja manifestacije
  • Cijena uključuje:
  • Računalo
  • POS pisač
  • POS ladica za novac
  • PELION POS sustav za fiskalizaciju
  • Unos artikala i priprema blagajne za rad

Često postavljena pitanja

Naša cjenovna struktura za fiskalne blagajne uključuje mjesečnu naknadu u iznosu od 20,00 EUR sa uključenim PDV-om. U cijenu su uključene mjesečne nadogradnje programa.
Prvi korak je da nam pošaljete Vaše podatke putem e-maila na info@pelion.hr ili nas nazovete na + 385 95 817 5348 i u svega nekoliko koraka provedemo postupak postavljanja Vaše blagajne. Isporuka je u roku 2 radna dana.
Ne. Ugovorna obaveza za korištenje programa ne postoji.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Kontaktirajte nas!

Stojimo vam na raspolaganju! Kontaktirajte nas i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.

PELION d.o.o.
Ulica Brezine 3K
49244 Stubičke Toplice
OIB 51408936958

Copyright © 2024 Pelion d.o.o.